Trgovac odnosno proizvodjac sigurno nece navesti a jos manje i istaknuti negativne okolnosti koje idu uz proizvod koji reklamira. Moj point je bio da se nekako dodje do tih informacija iz prve ruke (odn sa vise mjesta) prije odluke o kupnji, bilo da se radi o umjetnoj ili pravoj travi.
Onaj tko ima negativnih iskustva, cesto radi osjecaja prevare ili lose odluke, nema motivacije da siri dalje svoja iskustva.
Podsvjesno, covjek si stvori najljepsu sliku travnjaka koju je vidio, i to si zeli ostvariti, a zanemaruje odnosno ne sagleda koji (skriveni?) resursi su bili potrebni da se do toga dodje, koliko cesto je potreban rad, ciscenje i odrzavanje alata itd... Gledati nasmjesena lica sretnih ljudi kako kose/cesljaju vec savrsenu travu s glanc novim strojevima u katalozima nije za nikakvu referencu vec za skretanje paznje i podsvjesnu manipulaciju ka izhitrenoj kupnji.
Nego, zanima me o kojoj se povrsini (velicini) uopce radi i sto se sada nalazi na njoj?