trebaš rasvjetu (i katadioptere na kotačima) čak i zvono.
Piše to u Zakonu o sigurnosti u prometu
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/339713.html, ne znam je li to ta zadnja verzija.
Mislim da ima neko pravilo da ako postoji bic staza- moraš njom, a ako nema onda kolnikom.
U zadnje vrijeme u ZG hvataju bicikliste zbog bedastoća, da popune proračun...
Ako u RI nema velikog bic. prometa, i nije vas policija najušila kao žrtve za prihod, deri kako stigneš (uz obzir naravno prema pješacima i ostalima). Ne zna ni policajac zakon, ako ga šef ne pošalje ciljano.
Po meni je to (bila) velika prednost bicikla u gradu, šmugnem i preko crvenog i po pješačkoj zoni skratim i po stepenicama..
Ali najljepše mi je biciklirati u šumi (tu mi elektrika nekako ne spada, sport i rekreacija.), bez udisanja automobilskih plinova i bez buke.
Zimi i kod slabe vidljivosti je uputno (bez obzira na zakon) imati i rasvjetu i kričavu odjeću
Električni-
Do sad nije trebalo nikakvih dozvola, možda ni murjak još ne zna, ali u EU je neki propis da trebaš i dozvolu i registraciju ako je motor jači od mislim 250W i/ili ako sam pogoni bicikl (kad 'daješ gas').
Ako imaš tzv. pedelec, kojem motor više asistira što jače gaziš- tu ne trebaš papire