Zapamti

"Crjepovi koji nas štite od kiše izrađeni su za lijepa vremena."

Autor Tema: Bicikl  (Pročitano: 38242 puta)

m2

  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 272
  • -Receive: 356
  • Postova: 864
Bicikl
« u: 19 Travnja, 2013, 20:49:20 »
Kada nešto pođe naopako...
"Bicycles Are Like the Cockroaches Of Transportation in Natural Disasters"
...People on bicycles really can adapt very quickly to unforeseen disruptions that cripple other forms of transportation. ...
http://www.treehugger.com/bikes/bicycles-are-cockroaches-transportation-natural-disasters.html
...a gorivo je salo....

Može poslužiti i u druge svrhe
http://www.treehugger.com/sustainable-product-design/bicycle-sweaters-yarn-unravel.html
Country Living Grain Mill hooked to 21 speed Bicycle
Talking about cargo bikes with Hans Bullitt Fogh
The bicilavadora in Peru


m2

  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 272
  • -Receive: 356
  • Postova: 864
Odg: Bicikl
« Odgovori #1 u: 30 Svibnja, 2013, 14:41:50 »
DIY bike-powered generator is hidden in patio furniture

...The Table is flipped over onto its side when you need to use the generator and functions as a front wheel rest to stabilize and balance the bike...

http://www.treehugger.com/gadgets/diy-bike-powered-generator-hidden-patio-furniture.html

Bicycle Generator Built into Patio Table that comes apart

m2

  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 272
  • -Receive: 356
  • Postova: 864
Odg: Bicikl
« Odgovori #2 u: 02 Srpnja, 2013, 12:24:08 »

GricGric

  • Punopravni član
  • *
  • Thank You
  • -Given: 13
  • -Receive: 10
  • Postova: 20
Odg: Bicikl
« Odgovori #3 u: 02 Srpnja, 2013, 22:45:14 »
Po sistemu "uradi sam"


m2

  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 272
  • -Receive: 356
  • Postova: 864
Odg: Bicikl
« Odgovori #4 u: 03 Srpnja, 2013, 09:25:21 »
Pazi ima nožnu kočnicu i banana sic...
99% se može reciklirati...
Genijalno...
Pravi bike za "downhill"

GricGric

  • Punopravni član
  • *
  • Thank You
  • -Given: 13
  • -Receive: 10
  • Postova: 20
Odg: Bicikl
« Odgovori #5 u: 03 Srpnja, 2013, 21:09:29 »
A vidi ovog... Polureciklirajući, ali zato za dvije persone  ::)




Zanimljiv u svakom slučaju, ne znam samo kak je voziti ga s obzirom na težinu rame

GricGric

  • Punopravni član
  • *
  • Thank You
  • -Given: 13
  • -Receive: 10
  • Postova: 20
Odg: Bicikl
« Odgovori #6 u: 03 Srpnja, 2013, 21:26:06 »
Mašina za pranje rublja...


m2

  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 272
  • -Receive: 356
  • Postova: 864
Odg: Bicikl
« Odgovori #7 u: 04 Srpnja, 2013, 08:45:13 »
Ima izgleda 5 brzina - možeš birati broj okretaja  :)  :) pranje, centrifuga...

m2

  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 272
  • -Receive: 356
  • Postova: 864
Odg: Bicikl
« Odgovori #8 u: 04 Srpnja, 2013, 09:20:14 »
Vozikam (na/sa posla) električni bike sa slike,
šteta što nema lako dobavljivih el. alata kod nas koji se mogu spojiti na 48V. (kosilice, trimeri i sl.).
da iskoristim bateriju eBike-a i u druge svrhe...
Npr.:
http://www.tpp.hr/artikl/rlm4852l-ryobi-1027.html
« Zadnja izmjena: 04 Srpnja, 2013, 09:25:48 od m2 »

Nikola

  • Admin
  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 1651
  • -Receive: 1390
  • Postova: 2947
  • Adm
Odg: Bicikl
« Odgovori #9 u: 04 Srpnja, 2013, 10:24:07 »
Ja za sad idem običnim. Ispočetka bih isplazio jezik do poda dok bih stigao na posao, ali vožnjom sam skinuo par kila, malo nabio mišiće i sad mi je priličan užitak voziti se. Problem je što nisam jutarnji tip, strašno mi se spava ujutro pa mi ta jutarnja vožnja ipak ne sjeda kako treba. Također, malo živcira stalno se presvlačiti iz/u biciklističke opreme. Električnim bih si jako olakšao taj odlazak na posao, samo za sad mi je mrvicu preskupo.
Problem je rješenje

m2

  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 272
  • -Receive: 356
  • Postova: 864
Odg: Bicikl
« Odgovori #10 u: 04 Srpnja, 2013, 12:44:57 »
Meni je "malo" previše 11 km uzbrdo doKastva na "palentu", el. pogon značajno pomaže u "ravnanju"
uzbrdica pa ovih 11 km pređem za 30 min., do gore sa naravno uznojim (rekreacija...).
Ujutro ako je "hitnoća" mogu biti za 19 min po glavnim cestama u gradu (Delta)
inače se vozim sporednim cestama pa je to laganini 25min (bez znojenja).
Ukupno: 22 km/55 min vožnje na dan.

Da početna ulaganja su veća nego za kakav kineski skuter ali nema registracije, ulja, goriva, dima, buke(samo Zzzz)...

Naletih (premda sa polovnim baterijama nikad nisi 100%siguran što si kupio)...
http://e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=4067
http://e-vozila.com/forum/viewtopic.php?t=3665&postdays=0&postorder=asc&start=120
« Zadnja izmjena: 04 Srpnja, 2013, 12:47:12 od m2 »

Nikola

  • Admin
  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 1651
  • -Receive: 1390
  • Postova: 2947
  • Adm
Odg: Bicikl
« Odgovori #11 u: 20 Srpnja, 2013, 23:03:48 »
Kako stojimo sa zakonima, ima to negdje "slikovito" objašnjeno? Recimo, Rijeka nema biciklističkih staza, znači idem s autima ili pješacima? Smijem li u krivom smjeru, ako je cesta jednosmjerna a nema nogostupa? Ako vozim kolnikom (cestom) i ispred je crveno na semaforu, smijem se popeti na pločnik, otpedalirati par metara pa se spustiti na kolnik? I to pitam zbog "glupih" semafora koji neće aktivirati zeleno dok ne osjete vozilo, a bicikla je prelaka meta za njih. Pa što je sa svjetlima, ako sam vozilo, onda zimi moram imati stalno upaljeno svjetlo? I kako se ovo mijenja ovisno je li bicikla obična ili elektrizirana?
Problem je rješenje

zemljak

  • V.I.P.
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 263
  • -Receive: 290
  • Postova: 459
Odg: Bicikl
« Odgovori #12 u: 22 Srpnja, 2013, 08:08:10 »
 trebaš rasvjetu (i katadioptere na kotačima) čak i zvono.
Piše to u Zakonu o sigurnosti u prometu http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/339713.html, ne znam je li to ta zadnja verzija.
Mislim da ima neko pravilo da ako postoji bic staza- moraš njom, a ako nema onda kolnikom.

U zadnje vrijeme u ZG hvataju bicikliste zbog bedastoća, da popune proračun...
Ako u RI nema velikog bic. prometa, i nije vas policija najušila kao žrtve za prihod, deri kako stigneš (uz obzir naravno prema pješacima i ostalima). Ne zna ni policajac zakon, ako ga šef ne pošalje ciljano.
Po meni je to (bila) velika prednost bicikla u gradu, šmugnem i preko crvenog i po pješačkoj zoni skratim i po stepenicama..
Ali najljepše mi je biciklirati u šumi (tu mi elektrika nekako ne spada, sport i rekreacija.), bez udisanja automobilskih plinova i bez buke.
Zimi i kod slabe vidljivosti je uputno (bez obzira na zakon) imati i rasvjetu i kričavu odjeću

Električni-
Do sad nije trebalo nikakvih dozvola, možda ni murjak još ne zna, ali u EU je neki propis da trebaš i dozvolu i registraciju ako je motor jači od mislim 250W i/ili ako sam pogoni bicikl (kad 'daješ gas').
Ako imaš tzv. pedelec, kojem motor više asistira što jače gaziš- tu ne trebaš papire




m2

  • Legenda foruma
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 272
  • -Receive: 356
  • Postova: 864
Odg: Bicikl
« Odgovori #13 u: 22 Srpnja, 2013, 13:09:24 »
Derem, derem, problem je što ispod 750W (1kW) motor nema što tražiti na RI uzbrdicama
(sigurnije je koliko toliko pratiti promet na uzbrdicama nego da te moraju stalno obilaziti)
Uzeo sam full suspension bike, to je za normalnu gradsku vožnju po meni bespotrebno, hard tail MTB je sasvim OK.
Preporučam:
Hidraulične Disk kočnice (i bez e-pogona na nekim nizbrdicama se može dostići 70 km/h bez problema  :biggrin: )
Zamijeniti gume sa "nečim" prikladnijim za asfalt (semi-slick)
Napraviti kartonsku šablonu kutije za baterije i probati dali stane u okvir (iza na nosaču nije najsretnije rješenje)
Svakako da postoji jednostavan način skidanja baterije...

zemljak

  • V.I.P.
  • ****
  • Thank You
  • -Given: 263
  • -Receive: 290
  • Postova: 459
Odg: Bicikl
« Odgovori #14 u: 25 Srpnja, 2013, 08:28:54 »
sad neki dan sam isprobao prvi put putovanje vlakom i biciklom.
Čuo sam da kondukteri ne podnose bicikle čak ni u praznim vagonima, a nema ni teretnih vagona u putničkim kompozicijama (šteta).
Strpao sam minimalno rastavljen bicikl u kutiju (u kojoj inače stižu iz tvornice).  2 minute za staviti kotač i upravljač. To fino stane u prostor za prtjagu, položeno na rubove obje police uz plafon vagona. Kondukter je mislio da je daska:)

Stao bi i cijeli bicikl gore, bez skidanja kotača i upravljača. I trebat ću sašiti neku vreću u koju ću ga strpati.
A ta vreća može imati sa jedne strane karimat, a druga str. obična tkanina= ujedno vreća za spavanje.
Onaj karton sam morao odložiti kod kolodvorskih susjeda, za povratak. A i bagerista je gledao što to nosim pa se zabio i srušio ogradu kolodvora u Generalskom stolu. Pa me napao da sam ja kriv što se zabio. Reko': nisam ja kriv, ograda je

Uglavnom, lagodno putovanje. Zgodna Ciganka koja se šverca. 50 kn jedan smjer, bez gužve na cestama u vrhuncu turističke sezone.
« Zadnja izmjena: 25 Srpnja, 2013, 08:30:52 od zemljak »

 


Što je to Perforum?

Dobrodošli u našu zajednicu!

Ovaj forum je pokrenut 2012. godine sa idejom stvaranja mjesta za druženje, upoznavanje ljudi zainteresiranih za razmjenu znanja i iskustva o permakulturi i bliskim područjima, a ponekad i mjesto gdje bi se požalili ako nam nešto nije po volji ili ne ide kako smo zamislili. Tijekom godina, sakupila se velika količina vrijednih informacija zahvaljujući sudjelovanju i doprinosu aktivnih članova.

 

Mnogi posjetitelji traže samo brzi odgovor na neko pitanje, pritom zaboravljajući da im ga je prethodno netko želio i omogućiti. Zapamtite, svako znanje i iskustvo koje imate je vrijedno i uvelike može drugome pomoći. Stoga vas pozivamo da nam se pridružite i učinite raznolika znanja dostupnim a zajednicu cjelovitom.

Powered by EzPortal